2016/03/14

WIOSENNA LISTA "RZECZY DO ZROBIENIA"


Wiosenna lista rzeczy do zrobienia. Mój plan na spędzenie wiosny.



ZNÓW PRZYJDZIE MAJ |
A Z MAJEM BZY... |

Dziś krótko i (mam nadzieję:) na temat. Co zamierzam zrobić wiosną? Może pomogę i Wam poukładać nieco pomysły na spędzenie tej pięknej pory roku. 

1. Wymiana garderoby - znikają grube swetry i kozaki, a pojawiają się delikatne bluzki, baletki, trencze... Pakuję pudła ubrań i odstawiam do kolejnego sezonu. Przy okazji przebieram to, co nie nadaje się już do użytku i .. pozbywam się tego. 

2. Myję okna. Z reguły okna myję kilka razy w roku (mieszkamy w mieście), ale aby zobaczyć te piękne promienie słońca i bez obaw otworzyć okno.. muszę je umyć po zimie.  

3. Mam w planach kilka mini wycieczek po okolicach Wrocławia. Chciałabym pokazać Wam, jak u nas jest pięknie! Wiele osób nawet nie wie, że pod Wrocławiem mamy winnicę:) 

4. Pierwszy grill. Piknik to konieczność! Podobnie jak w tamtym roku, zamierzam spędzić maj na piknikowaniu. Moim ulubionym miejscem jest wybrzeże Odry od strony ul. Na Grobli. Cudowne miejsce z widokiem na drugą stronę rzeki i ZOO. Bardzo lubimy tam odpoczywać, spacerować, opalać się, grillować. 

5. Kupić zestaw do badmintona. Już w ubiegłym roku planowałam, ale nie kupiłam. Wychodząc do parku lub na polanę, z koszykiem jedzenia, magazynem lub książką bywało, że brakowało nam.. ruchu. My dodatkowo lubimy coś aktywnie porobić - padło na grę:) 

6. Kupić koc, który w ubiegłym roku był przez 15 min. dostępny w Lidlu - a mianowicie koc z folią zabezpieczającą ubrudzenie czy przemoknięcie (z jeszcze wilgotnej ziemi). 

7. Wybrać się w końcu z D. do ogrodu japońskiego. Ja już tam byłam, on nie, a wiosna to najpiękniejszy moment, aby podziwiać kwiaty, rośliny, odpoczywać i robić zdjęcia. 

8. Wyprawy rowerowe. Lubimy, ale często nie jeździmy. Tylko kilka razy w ubiegłym sezonie. Sama nie wiem dlaczego. W tym roku chciałabym więcej czasu spędzać na powietrzu. 

9. Stopniowo zacząć się opalać. Zawsze mam z tym problem. Jestem jak alabaster, więc kiedy Wy już macie brązową opaleniznę ja zaczynam delikatnie zmieniać kolor. Latem słońce jest dla mnie zbyt mocne, używam filtrów no i opalenizny nadal nie ma. Wiec tym razem zacznę delikatnie, już wiosną. 

10. Chciałabym poeksperymentować z jedzeniem. Z reguły nie chce mi się gotować (pisałam o tym w tym wpisie, punkt 6 <klik> ), ale chciałabym znaleźć swój popisowy numer:) 

11. Wybrać się w końcu do Pasibusa (to taki nasz lokalny nr 1 w food truckach)! Tyle o nim słyszałam, D. się już zajadał więc tej wiosny ja idę na burgera:)  

12. Skorzystać z atrakcji zapewnionych w ramach Europejskiej Stolicy Kultury - jakieś pokazy, wystawy lub filmy... Zobaczymy. Nie można nie skorzystać mieszkając we Wrocławiu.

13. Wybrać się do kina plenerowego, które uruchamiane jest na Wyspie Słodowej (i w kilku innych miejscach Wrocławia, jak np. dach Arkad). Kino plenerowe jest częścią projektu Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu. Liczę, że i w tym roku będzie ciekawie. Hmm, tylko czy to nie jest organizowane latem? 

Z pozdrowieniami,

Jo.

Wiosenna lista rzeczy do zrobienia. Mój plan na spędzenie wiosny.

Wiosenna lista rzeczy do zrobienia. Mój plan na spędzenie wiosny.
źródło www.wroclaw.naszemiasto.pl

Wiosenna lista rzeczy do zrobienia. Mój plan na spędzenie wiosny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz