2016/05/10

DZIURY W SPODNIACH - DIY







JAK ZROBIĆ SPODNIE Z DZIURAMI |
KRÓTKI PORADNIK DIY | 

Spodnie z dziurami, przetarciami lub przebarwieniami są fajnym elementem garderoby latem. Pasują raczej do codziennych stylizacji, do pracy czy na wieczór bym takich nie ubrała. Idealnie nadają się na spacery, na zakupy, urlop i weekendy... i są teraz niezwykle popularne. 

Jeżeli masz spodnie, które leżą i są trochę niemodne lub chcesz dodać im "tego czegoś" lub jeśli zwyczajnie chcesz zrobić dziury w spodniach, a nie wiesz od czego zacząć - zapraszam! Cały proces jest baaaardzo prosty. Wystarczy przygotować sobie: 

- spodnie jeansy 
- nożyczki 
- pęsetę 
- kredkę (opcjonalnie) 

PS. Nie zrobiłam zdjęcia spodni "przed", ale wyobraźcie sobie, że nie miały żadnej dziury:)



1. Przygotowanie narzędzi i miejsca. 


Początkowo myślałam, że przyda się również tarka... Ale nie była potrzebna. 




2. Wyznaczenie miejsca do cięcia. 

Wyznaczyłam trzy kreski dla jednej dziury (miejsca do cięcia) - o różnych długościach.


3. Ostre cięcie i powstają nieobrobione dziury. 



4. Obrabianie dziur w spodniach. 


 Aby dziury nie były zwykłymi dziurami postanowiłam usunąć tylko poprzeczne nici. Te dłuższe pozostawiłam. Wyciągamy pęsetą więc tylko te krótsze nitki.

 Taki uzyskacie efekt po wyciągnięciu tych krótszych nitek. Obróbcie również boki - delikatnie wystarczy.


5. Druga nogawka - dziury najlepiej robić niesymetrycznie (dużo ładniej wyglądają). 



6. Spodnie po obróbce. Każda dziura w spodniach jest inna. Tak sobie to wymyśliłam. Voila!




Co sądzicie o takich wpisach? Mam już kolejny w planach, ale nie wiem czy jesteście ZA? Dla mnie DIY (czyli zrób to sam) jest wciąż totalną nowością i nie zawsze wszystko mi ładnie wychodzi. Też nie za wszystkimi diy przepadam. Wszystko w granicach możliwości, czasu i umiejętności:)

Z pozdrowieniami,

Jo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz