2016/06/11

HOT HAT





KAPELUSZ I SUKIENKA |
SPACER PO WROCŁAWIU |

Wiosna oraz lato to takie pory roku, gdy zawsze chcemy ubrać się maksymalnie wygodnie, lekko ale również tak, by nie odsłaniać zbyt wiele wtedy, gdy nie ma takiej konieczności. Ja na popołudniowy spacer (po Wrocławiu) we dwoje wybrałam zapinaną, wakacyjną sukienkę szmizjerkę w kolorze granatowym oraz brązowy kapelusz. Sukienka jest niezwykle wygodna, pasuje zarówno do pracy jak i na popołudniowe lody. 

A Wrocław nadal mnie zachwyca.  Zieleń zrobiła się "cięższa", ciemniejsza i taka... dzika. Mijaliśmy kamienice, które kryją w sobie wiele historii i czekają na swój renesans. Potencjał mają ogromny. 
Zapraszam więc na spacer po romantycznym Wrocławiu:) 

Z pozdrowieniami, 

Jo.  

















Wszystkie zdjęcia są moją własnością, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione - zgodnie z Dz. U. 94 Nr 43, poz. 170. 

If you want to use my photos - ask me. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz