2016/09/12

CO DALEJ?





Kilka słów dziś ode mnie na "dowidzenia". 

CO DALEJ?
 
Nadszedł ten czas kiedy  muszę skupić większą uwagę na innych sprawach. Ważniejszych, bo dziejących się w życiu realnym. Blog był odzwierciedleniem moich myśli i miejscem, w którym mogłam się rozwijać pisząc. Nie zamykam tej strony, nie chcę usuwać postów, nad którymi się kiedyś napracowałam. 

Od lutego, gdy uruchomiłam statystyki na blogu, przeżyłam niezwykłe chwile zaskoczeń!:) Od lutego mój blog odwiedziło prawie tysiąc indywidualnych osób (!), setki razy przeglądając publikowane posty. Zaskoczenie dla mnie jest ogromne, ponieważ NIGDZIE nie reklamowałam bloga. Na facebooku pokazałam się tylko kilkunastu osobom (sama im wysłałam informację o stronie). Profil na Instagramie powstał poprzez zmianę nazwy mojego (wcześniej) prywatnego;) A ściągnęłam Was do siebie z różnych miast! 

Jest mi niezmiernie miło za Wasze odwiedziny. Ten blog zasypia na jakiś czas. Niestety nie mogę go prowadzić tak, jak pięknie bym chciała (zmienić szablon, wykupić domenę, robić własne sesje fotograficzne), ze względu na brak czasu. 

Zapraszam Was na fanpage na Facebooku <klik> - tam dodaję zdjęcia, piszę krótko i czasami proszę o radę:) Instagram <klik> również pozostaje bez zmian:) 

Żyjcie chwilą, uśmiechajcie się, wędrujcie przez życie z podniesioną głową. Zauważajcie ludzi dookoła, bądźcie świadome zmieniającego się świata, upływu czasu, ale i możliwości jakie niosą ze sobą zmiany. Trzymam kciuki za wszystkie z Was, za każdą z osobna. Zaglądajcie do mnie czasami na fb, pozdrówmy się uśmiechem i żyjmy! Żyjmy po swojemu:)

Do zobaczenia i usłyszenia!:) 

Z pozdrowieniami, 

Jo. (Joanna;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz