2016/06/14

ZACZAROWANY OGRÓD





BAJKOWY WROCŁAW |
SPACEREM PO WROCŁAWIU |  


Stałam się ambasadorem Wrocławia na swoim blogu. Nic na to nie mogę poradzić, gdyż miasto to mnie zachwyca. I powiem więcej: zachwycają mnie nie tylko piękne i zadbane parki, interesujące są także jego zapomniane budynki, stare kamienice, mniej popularne dzielnice oraz życie "od podwórka". W tym mieście jestem w stanie odnaleźć odbicie każdego znanego miasta na świecie: Nowego Jorku, Paryża, Londynu... Nie wiem czy to dobry kierunek dla Wrocławia, bo Wrocław ma swoją własną historię. Ale niezaprzeczalnie są tu u nas piękne miejsca...

Mój pomysł na to miasto to hasło: "Wrocław bluszczem i kamienicami stoi". Marzą mi się kawiarnie i ustronne miejsca w starych kamienicach, tych z duszą i historią. Tych ocalałych z wojny, a tak ostatnio skrzętnie pochowanych za kolorowymi elewacjami i dziwnymi pomysłami... 

Mamy więc też i swój Paryż w tym naszym Wrocławiu. Bajkowe miejsce przy Teatrze Lalek. Klimatyczne, pełne zieleni, zapachu róż (cudownego!)... Zapraszam na spacer po niewielkim, zaczarowanym ogrodzie... 

Z pozdrowieniami, 

Jo.  



W tej przeogromnej klatce żyją gołębie.


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Gdyby nie było tak dużo dzieci w parku sama wskoczyłabym na karuzelę:)
  

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park. Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
W całym ogrodzie roznosi się zapach tych róż...


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Na żywo ten bluszcz wygląda jeszcze piękniej. I te róże...

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.


Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Jest i miejsce gdzie można usiąść i podziwiać ogród jedząc lody.
Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Jedno z bocznych wejść.

Zaczarowany ogród we Wrocławiu. Spacer po Wrocławiu. Park.
Do następnego spaceru:)

 PS. to jest ten moment, w którym ubrudziłam sobie bluzkę lodem czekoladowym. Dalszy ciąg historii wyglądał następująco: powolny spacer (niczego nie świadoma byłam wtedy) do Renomy, zamówienie obiadu i ... dostrzeżenie plamy :) Cała ja:)




Wszystkie zdjęcia są moją własnością, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione - zgodnie z Dz. U. 94 Nr 43, poz. 170. 

If you want to use my photos - ask me. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz