2016/04/21

JAK PRZESTAĆ SIĘ STRESOWAĆ


Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.



KOLOROWE KREDKI |
W PUDEŁECZKU NOSZĘ |

Co zrobić, gdy dzień od samego początku nie jest Twój, gdy wiesz, że w Angry Birds mogłabyś zagrać na żywo, a najodpowiedniejszym podkładem muzycznym Twojego dnia mógłby być z powodzeniem Rammstein? Znasz takie dni i takie emocje? Ja znam. I nawet od jakiegoś czasu wiem, jak przestać się stresować:) 
 

ZNALAZŁAM SPOSÓB NA STRES

 

Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Że "co"? - pomyślałam, gdy kuzynka D. wskazywała mi ją w Empiku. Istnieje coś takiego? Całe internety przecież przeglądałam i nie natknęłam się na takie cudo:) 

Po kilku tygodniach kolorowankę dopadłam w Carrefour. Cała wyspa kolorowanek dla dorosłych. Wybrałam zwierzęta. I zabrałam do domu. D. na widok tego "cuda" parsknął śmiechem. Poczekamy do pierwszego pikniku, gdy pójdziemy do parku opalać białe nogi, a wtedy wyciągnę kolorowe kredki i zacznę się relaksować. Albo i szybciej: gdy obiad się przypali, kawa znowu zaleje laptopa czy internet przestanie działać. To wciąga:) Może ktoś odważy się i powie głośno - ona chyba nie ma co robić? Mam. Ale potrzebuję też chwili wyciszenia, a skoro joga odpada, do planszówki trzeba dwojga - wybieram kolorowankę.

Umysł mam nastawiony na zadania i na logiczne działanie. Wybrałam więc kolorowankę z kluczem - wiecie: 2 to zielony, 5 czerwony itd. Przestaję myśleć, zaczynam działać odruchowo. I to właśnie mi pomaga przestać się stresować. Kolorowanie to tylko "dodatek" do zajęcia czymś umysłu i wzburzonych emocji. Więcej na temat spokojnego życia znajdziesz w tym wpisie <klik>

Nerwuski - coś dla Was i dla mnie:) Kolorowanki antystresowe dla dorosłych! 

PS. Dzięki Haski w Paski!:)

Z pozdrowieniami, 

Jo. 


Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Sposób na odstresowanie. Kolorowanka antystresowa dla dorosłych. Jak przestać się stresować. Kolorowe kredki.

Wszystkie zdjęcia są moją własnością, 
kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.
If you want to use my photos - ask me.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz