2016/04/27

POMYSŁ NA PREZENT


Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.



CO KUPIĆ KOBIECIE |
LISTA POMYSŁÓW ZAKUPOWYCH |

Cała nasza ferajna rodzinna i przyjacielska to stado lwów. Zodiakalnych lwów. Ja, moja Kamila, jej Paweł, siostra D. i jej mąż (a niebawem i synek), moja przyjaciółka Ania, kolega K. i P. i cała masa innych osób, których tu nie będę opisywać to zodiakalne lwy:) No świetnie się czuję w ich towarzystwie, zawsze mamy o czym rozmawiać, a kłótnie i aferki zdarzają się na każdym kroku, by szybko i szczerze po chwili przeprosić. Potrafimy się przepraszać:) Lwy lubią dominować w towarzystwie i błyszczeć, błyszczeć, błyszczeć... Sama nie wiem, jak my to wszystko jesteśmy w stanie przetrwać na jednym grillu:) 


Zbliża się czas urodzin. Wakacje, sierpień. Zodiakalnego lwa nie łatwo zadowolić (ja chyba jestem jakimś przeciwieństwem w tym względzie, bo, podobnie jak i moja chrześnica - potrafię skakać z radości ze spinki do włosów;). Jaki znaleźć pomysł na prezent dla lwów? Przede wszystkim powinien być dedykowany danej osobie (nie sobie!) - musi pasować do jej charakteru, zainteresowań, musi być ładnie zapakowany i musi zrobić wrażenie:) Ale najważniejsze, aby był praktyczny - LWY nie cierpią gadżetów niepraktycznych. Takie są. I już. 

Więc ja dziś Wam napiszę jakie są moje pomysły na prezent dla kobiety, która lubi się wyróżniać, dostawać praktyczne podarki i robić wrażenie:) 

POMYSŁY NA PREZENT - ONA 


Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.
Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.
 1. Lunaby 2. H&M
Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.
Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.

Pomysł na prezent. Zodiakalne Lwy.

Takie kwiaty w pudełku z łatwością możecie same zrobić! Wystarczy kupić ładne, grube pudełko (czarne lub białe, okrągłe lub kwadratowe), gąbkę florystyczną (piankę), folię i kwiaty. Gąbkę wycinacie na kształt i wielkość pudełka, na spód wkładacie folię, następnie lekko zwilżoną gąbkę (dla pedantów - możecie zainwestować w specjalne małe dozowniki wody do końcówek kwiatów). Kwiaty przycinacie na jedną długość, usuwacie zbędne liście i wbijacie w gąbkę. I gotowe!:):) 


Z pozdrowieniami, 

Jo.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz