2016/02/09

SPACER PO WROCŁAWIU #1

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.


WOLNYM KROKIEM | 
PO WROCŁAWIU |

Wrocław jest fajnym miastem, serio! Jest miastem z ciekawą historią, architekturą. Nie jest ogromny, ale na tyle duży, że można zwiedzać, zwiedzać i zwiedzać, a i tak każdego roku odkrywam w nim nowe miejsca, ciekawe uliczki, piękne widoki. We Wrocławiu powstaje coraz więcej świetnych punktów z dobrym jedzeniem, z dobrym designem wnętrz, z przyjazną atmosferą. Można powiedzieć, że Wrocław zaczyna żyć swoim życiem, pomału pokazuje swój styl, kierunek w jakim zmierza. I świetnie wychodzi na zdjęciach. Tak - Wrocław jest ciekawy i fotogeniczny:)
Jestem wielką fanką wnętrz industrialnych i loftowych oraz takich z pogranicza stylu skandynawskiego. Uwielbiam łączenie we wnętrzach nowych trendów z przedmiotami z duszą i historią. We Wrocławiu również można kupić lofty! A co!:) Moje spojrzenia przyciągają cegły (czerwone, białe, szare), grafit, czerń i biel (ściany), metal (lampy, stojaki, balustrady), beton (ściany, blaty, podłogi), drewno (podłogi, nogi, dodatki, stoły), przedmioty vintage (stare aparaty fotograficzne, tabliczki z napisami, płyty winylowe, kafle itd), duże zdjęcia, duże okna, zieleń, a we Wrocławiu coraz częściej mogę spotkać tak zaaranżowane wnętrza, budynki i elementy użyteczności publicznej. Trzeba tylko bez bicia przyznać, że brakuje we Wrocławiu zieleni (tzn. jest jej nawet stosunkowo dużo na obrzeżach, jednak centrum cierpi na chorobę zwaną "betonaza" lub "betofaza"). Turyści nie mogą narzekać - jest wiele pięknych miejsc do przycupnięcia, jednak my - tubylcy trochę się krzywimy, bo tęsknimy za tym, czego brakuje (ławek otoczonych zielenią i szumiącymi drzewami). 
Ale dziś nie o tym. Dziś zabieram Was na spacer po Wrocławiu. Będziemy zwiedzać okolice rynku, spoglądać na malownicze zaułki i zerkać w górę, wysoko na elewacje. 


PS. Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia - nie dorobiłam się jeszcze aparatu ;) 

Z pozdrowieniami, 

Jo.


Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.

Spacer po Wrocławiu. Wrocław moje miasto.
NIE TYLKO JA CZEKAM NA WIOSNĘ:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz