2016/08/10

IKONA - KSIĘŻNA CHARLENE




Księżna Charlene - piękna i tajemnicza. Ikona stylu, "najsmutniejsza panna młoda", godna następczyni Grace Kelly, księżna Monako, matka bliźniąt, pływaczka, uczestniczka igrzysk olimpijskich w Sydney. Kobieta. 

Charlene przyciąga wzrok jak magnes. Jest posągową pięknością o delikatnej urodzie i zamyślonym spojrzeniu. Szczupła, wysoka, przyciągająca uwagę wyrafinowanym stylem. Założycielka fundacji pod własnym imieniem i nazwiskiem. Kobieta promująca sport i edukację. Nie wywołała żadnego skandalu... poza jednym... nieświadomym. Została okrzyknięta najsmutniejszą panna młodą. 

Dlaczego piszę o niej? Dlatego, że jest dla mnie ikoną niezłomności, poświęcenia, siły i delikatności jednocześnie. Biorąc ślub z księciem Monako Albertem II Grimaldi wiedziała, że wiąże się z mężczyzną o bogatej historii z romansami w tle, starszym o prawie 20 lat. Jego ostatni romans, podobno, miał miejsce w czasie okresu zaręczynowego, tuż przed ślubem...  "Jeśli się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B" - rzekomo usłyszała od siostry Alberta, Karoliny, chcąc uciec z Monako. Zachwyca mnie jej styl, jej sposób ukazywania kobiecości oraz postawa wobec życia.

Charlene - siła i delikatność. Poświęcenie, zastraszenie, a może wyrafinowanie? Tego się nigdy nie dowiemy. 


Prywata: Jej suknia ślubna oraz druga suknia z przyjęcia weselnego (nie publikowałam jej tutaj) skradły moje serce:) Jestem pełna podziwu dla jej fryzur - pomimo ściętych na krótko włosów wygląda niezwykle kobieco i sensualnie.  

Typ urody: Charlize Theron, Magdalena Mielcarz.
















źródło zdj.: Pinterest



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz