2016/06/09

POLE MAKÓW WE WROCŁAWIU


Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.



SPEŁNIONE JEDNO MAŁE MARZENIE |
POLE MAKOWE WE WROCŁAWIU | 


Marzenia mogą osiągać różną wielkość - od tych kosmicznie dużych po malutkie jak ziarna piasku. W moim przypadku w miniony weekend spełniło się jedno takie mikro marzenie, malutkie jak... ziarenko maku...


Slow life dla mnie to nie kolejna popularna definicja, to część mojego obranego stylu życia. Takiego stylu życia, który pasuje do mnie, do moich możliwości i do moich potrzeb. Stylu życia szytego na miarę, idealnie skrojonego i budzącego jedynie mój zachwyt (jeśli też przy okazji innych - serce się raduje;). Ten obrany styl życia przejawia się aktualnie tym, że wykorzystujemy każdą możliwą okazję, by cieszyć się z otaczającego świata. Chłonąć go zmysłami, zauważać i cieszyć się możliwościami. Jak to robimy? Patrzymy dookoła. 

Ostatnia nasza wyprawa po Wrocławiu doprowadziła mnie zupełnie przypadkowo do miejsca, które kilka miesięcy temu usilnie próbowałam znaleźć i wygooglować w sieci. Nie trafiłam wtedy kompletnie na nic. A w niedzielę moje mini marzenie samo się spełniło. Wystarczyło je dostrzec i skorzystać z okazji:)

POLE MAKOWE WE WROCŁAWIU :)

Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.


Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.


Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.


Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.

Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.


Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.

Pole makowe we Wrocławiu. Styl życia.
A tutaj wyszło zachodzące słońce i zdjęcia zaczęły nabierać zupełnie innego koloru:)

Wszystkie zdjęcia są moją własnością, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć bez mojej zgody jest zabronione - zgodnie z Dz. U. 94 Nr 43, poz. 170. 

If you want to use my photos - ask me. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz